Astazi: 14 Feb 2012 Morar.HotNews.ro   Blog.HotNews.ro   HotNews.ro   HotNews.ro (engl)   Presa regionala   Newsletter  
Postat in Diverse de Mihai Morar pe 26 June 2007, la ora 7:15 am

”Cotele apelor Lacului Morii” sunt o medie a estimarilor facute de ziaristii prezenti la festival.

Prodigy - 5.000 - 7.000 spectatori
Incubus - 2000 spectatori
Pussycat Dolls, Macy Gray - 1000 - 2500 spectatori

Mentionez ca e vorba de maximele fiecarei zile de Coke Live. N-am scos in fata exemple nefericite, precum Vanilla Ice. Sa reinventezi intr-un festival care-si dorea sa eclipseze Sziget-ul unguresc un artist chemat direct de la azilul de batrani, e cel putin parodic. Daca organizatorii ar fi chemat ploaia, si tot n-ar fi fugit atat de multi oameni de pe insula.

In conditiile in care artistii de pe Lacul Morii au costat 1.200.000 euro, adunand un numar de spectatori cat Sarbatoarea Fiilor Satului Bolintin, nu vad kumm Coca Cola Romania si-ar dori sa bage si la anul mana adanc, in buzunar.

51 raspunsuri la 'Dus rece cu cifre pentru Coke Live'


Abonare la comentarii cu RSS sau TrackBack pentru 'Dus rece cu cifre pentru Coke Live'.

  1. Comentariul lui florin:
    June 26, 2007

    Da, foarte putina lume pentru un festival. Pe de alta parte sa nu uitam ca festivalul a fost organizat in graba, fara efortul de popularizare corespunzator. B’estival-ul, desi are loc dupa CokeLive, a inceput programul de marketing cu multe luni inante.
    Tot grabei cred ca i se datoreaza si line-upul incoerent, care a tinut multa lume acasa.
    Oricum, ca tendinta e clar ca deocamdata in Romania functioneaza doar numele foarte mari, vezi Rolling Stones si Depeche Mode, si cele foarte mici (concerte de club). Motivele ar fi doua: cultura muzicala precara a audientei (groaznic de multa lume nu auzise de The Cult, trupa mare care canta de la inceputul anilor ‘80) si nepopularizarea in mass-media a trupelor care canta in festival.


  2. Comentariul lui LiviuX:
    June 26, 2007

    Pai la cat a costat biletu … cine era sa vina? directorii de la coca-cola … mai a fost si faza cu bacu(in situatia asta fiind si io) si faza cu testele nationale care nu prea a scos tineretu din casa. ce draq lasam io invatatu pentru o cheltuilala asa mare ….


  3. Comentariul lui Adrian P.:
    June 26, 2007

    Preturile au fost prea mari pentru numele din conert. Mai bine lasau intrarea libera si macar aveau spectatori.


  4. Comentariul lui touretul:
    June 26, 2007

    Ei bine, 2000 de spectatori au fost si la Tg. Mures la Monsters of Rock s-au asa ceva unde cel mai important nume(in opinia mea) a fost Guerrilas. Ma bucur sa vad cum prostituatele de la Pussycat Dolls si Maci nu stiu cum n-au strans mai mult. Pacat de Incubus, dar oricum nu m-am inebunit niciodata dupa ei. Totusi festivalurile astea de pe la noi reflecta caracterul letargic al mediului cultural de orice natura de pe acilea. E plin de tarani, la care daca nu le canti niste manele de inima albastra despre zambilici, care sa mearga bine la bautura n-ai facut nici un rahat. Tara de ghiolbani si de ghertoi. Ce sa se compare cu Sziget. Pai acolo vin Tool si NIN, trupe cu masa critica stabila de fani. Compari pe astia cu Pussy Dolls si muzica lor de masturbare.


  5. Comentariul lui langsuyar:
    June 26, 2007

    Si totusi, exista si exemplul Artmania de la Sibiu, o reusita atat anul trecut, cat mai ales in acest an. Sigur, alta muzica, alt public, alta atitudine… daca organizatorii ar fi jucat pe cartile castigatoare ar fi fost alta situatia.


  6. Comentariul lui Adrian B:
    June 26, 2007

    Sa speram ca la Bestival va fi mai bine. Cel putin selectia de artisti e coerenta ,si nu sunt chiar asa fosile ca si Vanila Ice.


  7. Comentariul lui unu':
    June 26, 2007

    Ma indoiesc ca la Prodigy au fost numai 5-7000 … eu as estima undeva la 8-9000 nr oamenilor de pe insulita la momentul concertului …


  8. Comentariul lui Marian:
    June 26, 2007

    Mosilor, io cred ca problema mare o reprezinta malaiu’. Nu, nu malaiul alora care canta, nu, ala al meu. Al nostru, ma rog. Cel putin al meu si-al amicilor mei. Pai nu mai stim ce sa inventam sa platim chiria, am ajuns sa mancam covrigi, ne uitam de trei ori la scoruri pana cumparam un pate de ficat, ne strangem catre doi-trei sa luam un taxi, asa ca nu e loc de iesit pe-afara.

    Iete, a fost George Michael, nu ne-am dus pe simplul motiv ca n-avem bani. Scurt pe doi. Cum, sa ma duc la nu-stiu-ce concert nu-stiu-unde? Pai, taxi dus, vreo trei sucuri, niste ceva de mancare, taxi inapoi… egal un milion. Pardon, am vreo 30 pe luna toate, nu pot sa dau unul pe-o seara. La bani d-astia n-avem loc decat de chririe, intretinere, telefon… si raman fro 500 de mii pe zi, in care tre sa intre mancarea, netul, tzoalele, transportul… tot. Scuze, da’ pusipupu dolls nu intra in banii astia.


  9. Comentariul lui Howlett:
    June 26, 2007

    Si inca ceva….. iau bilete DOAR pentru Prodigy, asteptare, chestii, caldura…..
    iar cele 90 de minute de extaz promise au fost doar vreo 60. Hmmmmm………. poate cineva sa dea niste explicatii?


  10. Comentariul lui sandstorm:
    June 26, 2007

    Mi se pare un numar mult prea mic la prodigy: pana in 7000 de oameni. Eu am fost si in momentul concertului, era arhiplin. E drept ca la Incubus a fost mai putina lume. Dintre toate trupele, Prodigy au fost cap de lista. Eu din toti oamenii pe care ii stiam ca vor veni, i-am vazut pe toti la concert. Insa, multi au ales sa nu vina din cauza banilor. Insa sa nu ne mai plangem ca nu vin formatii bune in Romania, daca noi nu venim la concertele lor. Trupe ca Depeche Mode si Rolling Stones sunt ascultate de multa lume, cu varste diferite, Prodigy si Incubus sunt ascultate de noi, cei tineri . Dar, sincer, chiar si-a meritat banul concertul Prodigy. Super spectacol.


  11. Comentariul lui Florin:
    June 26, 2007

    Salut. Eu mi-am cumparat un bilet de weekend si am fost numai sambata pentru Prodigy. Planuiam sa vin si a doua zi insa dupa ce am vazut cum este organizat festivalul am decis sa renunt.

    In legatura cu organizarea si atmosfera. Totul a lasat de dorit. Am comparat cu prima editie StuffStock(la care am participat). Atmosfera era cu totul alta. In primul rand oamenii au avut acces la BERE!!! La coke live trebuia sa stai la coada in jur de 30-40min pt un pahar cu bere(300ml) pe care plateai 4RON. Erau doar doua standuri de unde puteai sa cumperi bere si 30 de unde puteai sa cumperi Coca Cola. Inainte de Prodigy toata lumea era molesita, amortita si deloc ametita:). Locatia era superba insa nu au fost in stare sa organizeze un festival decent. WC-urile putine si amplasate prost, apa putina si scumpa!!!(cum sa cumperi 500ml de apa cu 4RON???), promovarea festivalului sub orice critica(siteul http://www.cokelive.ro nu a mers mult timp si a trebuit sa aflu de pe un blog in ce zi canta prodigy), iar siteul care vindea bilete on-line…cel mai prost site facut vreodata.

    Un alt punct de vedere discutat mai sus… 23 iunie: sesiune, bac, liciente si multe altele. Cat despre costul biletului…ar trebui sa faca un studiu inainte sa decida un aspect atat de important!

    Cat despre sectorul VIP…maimutoi la expozitie. Nu imi vine sa cred ca au fost oameni care au avut curajul sa stea acolo.

    Bafta!


  12. Comentariul lui Rin Tin Tin:
    June 26, 2007

    De ce nu m-am dus la Coke Live?

    Exista doua feluri de trupe, cum a atins problema si cineva de mai sus. Ba chiar trei. Bine, exista mai multe, dar sa ne oprim asupra astora trei feluri:
    - trupele care vand acum, dar au nevoie de glamour pentru a face un concert reusit (Vezi Pussycat)
    - trupele care nu mai vand foarte bine, si au fost si vor fi comerciale, dar au si accente underground (vezi Prodigy)
    - trupele cu fani care vor veni, dar care au nevoie de promovare (The Cult)

    Coke Live le-a avut pe toate. Artistii ar fi trebuit s-aduca 9-10 mii de spectatori pe seara, daca nu mai mult (nu stiu cati incapeau pe insula aia).

    Dar…
    - festivalul a fost promovat ca fiind ceva trendy. NU era. Daca trupele sunt semi-ofilite, fa promovare altfel.
    - locatia: o mizerie infernala.. Daca faci asta, curatza macar zona de gunoaie, si pune becuri in stalpi, si multa politsie.. Locatia a fost extrem de prost aleasa. Daca faceau la Arenele Romane, le umpleau in fiecare seara.

    Desi s-a investit atat.. ce saracacios a parut totul.
    Asta e, sper ca brandul Coca Cola sa se duca tot mai jos. Oricum e o chimicala de trei parale:)
    PS: Si cu B’Estival.. ramane de vazut. Parerea mea e ca acest oras murdar si scump numit Bucuresti nu e pregatit pentru asemenea chestii.


  13. Comentariul lui Alina:
    June 26, 2007

    Recunosc ca nu m-a interesat festivalul din simplul motiv ca trupele care au venit ori n-au mai scos un album de succes din Cretacic, ori au un public alcatuit din vecini, prieteni si frustrati sexual (Pussycat Dolls). M-am saturat ca Romania sa fie Recycle Bin-ul industriei muzicale. Pai unde mai ar mai veni C.C. Catch sau Vanilla Ice, daca n-ar exista fraieri cu standarde prea scazute care sa ii cheme si altii care sa se entuziasmeze la venirea lor? Pe mine m-a bucurat ca au venit atat de putini la festivalul asta penibil. Inseamna ca lumea a inceput sa isi ridice stacheta si sa nu isi mai dea banii pe ceva ce nu sunt convinsi 100% ca merita. Poate e o lectie si pentru organizatori.


  14. Comentariul lui Mihai Morar:
    June 26, 2007

    @all:

    bun. unii sustin ca la prodigy nu s-a estimat bine. eu m-am dus pana in 7000. si ati venit6 cu estimari de 8-9 mii. cei 2 mii in plus vi se pare ca schimba ciu ceva datele modeste ale festivalului. nu cred?

    in rest, testimonialele de mai sus au, pt mine cel putin, o valoare inestimabila. marketerii de la coca cola sau organizatorii de evenmimente pot lua marturiile de mai sus ca un focus grup, livrat gratuit.

    multam fain pt timpul pe care vi l-ati rapit pentru a scrie aici!


  15. Comentariul lui Luciano:
    June 26, 2007

    Artmania de la Sibiu a fost un succes. Pe scena au urcat trupe ca My Dying Bride, Anathema, Tarot, s.a.m.d. care in ciuda faptului ca au o muzica necomerciala vand milioane de discuri. Distributia de la Coke Live a fost ok. Si asta daca stam sa ne gandim la The Cult. Eu ascult trupa asta de vreo 17 ani. Am tot ce au scos de la inceputul anilor ‘80 si pana astazi. Mari muzicieni! Au stiut sa faca punk, new wave, hard rock si pe alocuri heavy metal. Daca nu erau ei, acest festival nu-mi spunea nimic. Cautati pe net The Cult live si veti vedea ce concerte au in occident. Se aduna pe putin vreo 70 - 80 de mii de oameni, toti platitori pentru ca au cultura muzicala. Daca as fi putut selecta ceva de la Coke Live atunci i-as fi luat pe The Cult si Prodigy si as fi facut la Sibiu un festival super tare. Lumea de aici apreciaza asemenea artisti.


  16. Comentariul lui Rin Tin Tin:
    June 26, 2007

    Marketerii de la Coca Cola au dat-o in bara de la decezero.ro , blog lansat cu fitze, pretentii, reclama multa, unde, daca nu comentai “pro coca cola”, nu ti se publica comentariul. O mizerie de site, o mizerie de campanie.

    Coke Live a fost o shansa pentru ei, o shansa reala (shanse cu care Vodafone merge la sigur, vezi Rolling Stones sau DM).
    Nu critic toate campaniile Coca Cola (aia cu oamenii cu cioc si antene e chiar fun), insa cred ca putsina organizare nu strica, vorba bancului :)


  17. Comentariul lui amo:
    June 26, 2007

    salut,

    sunt din brasov si chiar cautam opinii legate de subiect. Din punctul de vedere al meu si al celor pe care ii cunosc situatia s-a prezentat cam asa:

    Majoritatea ar fi mers la Prodigy. Incubus n-are foarte multi fani la noi, Rasmus e cumva gay, de fete sau cum vreti sa-i categorisiti, The Cult desi e trupa mare nu pot sa spun ca sunt foarte reprezentativi. The Cure ar fi fost altceva. Sau Ministry de exemplu. La fraza asta pot accepta faptul ca sunt subiectiv.

    Ok, deci ramanem pe Progidy - moment in care intervine a doua problema si anume restul headlinerilor. Vanilla? Super amuzant. Categoria B de artisti adusi pentru a umple spatiul. Chestia asta chiar se simte.

    Prodigy vs. Manson. Multi, foarte multi au optat pentru Manson. Prodigy de mult nu mai are masa critica de fani, atitudinea rave-punk s-a estompat putin. Liam Howlett e confuz si in loc sa dea drumul la piese noi concerteaza cu Music for the jilted prin Dubai. Nu spun, albumul a fost excelent insa nu e genul de trupa care sa intre in categoria monsters inca (gen Pink Floyd, comparatia e exagerata evident)

    Biletul de intrare. 840.000 pe zi?? Ungurii au muncit 12 ani pentru a face un festival care sa stea in picioare si de-abia acum au ajuns la 25 euro / zi. In plus au adus Massive Attack, Roni Size, Noir Desir, Anathema, Skinny Puppy, NiN si multi multi altii. Merita un festival de pe Dambovita 840.000 pe zi? Am, chiar n-ar fi probleme sa-i dau insa pur si simplu nu merita. Meditate I must, wrong hands they get into.

    E ENERVANT, de-a dreptul ENERVANT ca vreun manager de eveniment sa-si scuze incompetenta dand vina pe gusturile indoielnice sau cultura muzicala precara a publicului. Pur si simplu nu e fair. Din punctul nostru de vedere sunt voturi de blam la adresa unui comercialism dus la extrem, vor sa vanda sub etichete absolut orice jeg. Vreti public? Sziget-ul a adunat in fiecare an mai multi romani la un loc decat multe festivaluri autohtone. Artmania strange public. Concertele adevarate aduna fani. Tot ce vrem e sa nu mai fim clasificati ca o turma.

    In rest, sa fiti iubiti.
    –amo.


  18. Comentariul lui Adrian P.:
    June 26, 2007

    Subscriu la cenzura de pe decezero.ro. Daca tot lansezi o campanie neconventionala, fii pregatit sa iti asumi si riscurile. Cenzura pe net nu isi are locul. Daca blogul e un mijloc de exprimare si dezbatere libera, pe principiul fiecare poate fi un jurnalist, atunci cei de la Coca Cola au inteles zero din ceea ce inseamna blog….


  19. Comentariul lui vio:
    June 26, 2007

    Lu’ Rin Tin Tin

    “….shansa ..” ?
    “….putsina…”?

    Pe ce limba incerci sa scri mai nene?


  20. Comentariul lui dark_angel:
    June 26, 2007

    Pey… au fost mai multi oameni la Lyberty Parade anul trecut… M-as fi dus, dar mi s-a parut mai scump biletul. Si de The Rasmus nu zice nimeni nimic?


  21. Comentariul lui Carcotasu:
    June 26, 2007

    Mihai ce te-ai asteptat sa iasa din acest asa zis festival?
    O tocatura de nume mai mult sau mai putin sonore, mai mult sau mai putin de actualitate cu o promovare precara. Personal cred ca B’estival va avea mai mult succes, poate si pentru faptul ca sunt subiectiv si apreciez mai mult unele trupe chemate.
    Vom vedea.


  22. Comentariul lui Adriana Popescu:
    June 26, 2007

    Dac? ?i B’estivalul va fi de rahat (nu c? a? avea vreo presim?ire :D), de acum înainte m? duc la concerte numai la bulgari. C? acolo vin Iron Maiden, Motorhead ?i o gr?mad? de trupe care chiar cânt?, nu se unduiesc pe lâng? ni?te schelete metalice sau sunt resuscitate înainte de a ap?rea în România. În plus, Prodigy a fost fun de v?zut imediat dup? Revolu?ie. Acum deja sunt old news.


  23. Comentariul lui Mihai Morar:
    June 26, 2007

    @Adriana : doar la bulgari!?? Jignesti Budapesta, templul concertelor adevarate din Europa de Est. Sau n-ai citit postarea mea de la concertul Roger Waters din Pusta?


  24. Comentariul lui Rin Tin Tin:
    June 26, 2007

    @ Vio.Pe limba pe care vreau eu. Nu iti place, nu mananci.
    Apropo, numele tau scris cu litera mica nu e tot pe limba aia?

    Papagalule.
    PS: Subscriu pentru Waters.


  25. Comentariul lui Rin Tin Tin:
    June 26, 2007

    @ Vio: PS: “scri” e pe o limba mult mai elevata, ha?


  26. Comentariul lui Adriana Popescu:
    June 26, 2007

    @Mihai, am citit, dar Budapesta e prea departe pentru mine. You know, job… family…. kids…


  27. Comentariul lui Bogdan:
    June 26, 2007

    Vad ca pana la urma iese cam asa: daca vrei ceva tare si cu tare, nu incerca din prima sa nimeresti pe cei mari, asteapta-ti randul. Sziget-ul nu e asa de mare astazi, fiindca au inceput cu Prodigy in primul an. Ei fac asta de 15 ani, si cred ca si Exit-ul e cam la aceasi varsta. Artmania strange oameni, fiindca aduc muzica de festival si nu pe cei, care astazi sunt nr.1 in topuri, s i maine nici nu stii cine sunt. Dar inca si ei au problemele lor organizatorice care se vad de 1 km. eu spun ca Peninsula merita putina atentie, fiindca ei organizeaza acest fetival in Tg. Mures de a 5-a oara. Si nu au inceput cu nu stiu ce nume mondiale si nici acum nu au celel mai tari headliners din tara, dar totusi au pentru fiecare zi 2 nume mari anul acesta, sunt parteneri cu Sziget-u si au deja experienta in domeniu. Si nu in ultimul rand, adun peste 10000 de oameni in fiecare zi de festival care dureaza nu 2-3 ci 5 zile.


  28. Comentariul lui Alex:
    June 26, 2007

    dezmagitor…am dat 134 Ron sa vad 4 trupe: Prodigy, ill nino, The Cult si Incubus (in ordine cronologica). e o chesitune de gust, cel mai mult mi-am dorit sa vad ill nino si Incubus. pretul a fost exorbitant, in conditiile in care la Novarock vedeam cel putin 25-30 de trupe bune. pe 93E….in 3 zile….
    revenind, sunt de acord cu mare parte din comentariile de mai sus referitoare la organizare. as vrea sa va reamintesc insa si altceva: sunetul a fost deplorabil de nenumarate ori. la The Cult, organizatorii s-au umplut cu un lac (cam cat al Morii) de penibil cand vocalul a facut misto de interferentele undelor radio cu cele ale sculelor de sunet. moment tragi-comic, in care mi-a fost mie rusine de prostia alora de la statia de sunet. momentul s-a repetat, dar nu la fel de pronuntat.
    inainte de ill nino, la probele de sunet, chitarile se auzea foarte bine, abia asteptam portia de metal. cand….surpriza…in timpul concertului, acestea se auzeau “sarma”. o fi cazut vreun organizator cu capul pe mixer de la atata cola ingurgitata?
    am fost respectati de catre organizatori, cam cat un gandacel d-ala negru esuat la careva in baie….
    astfel, stimabilii organizatori isi merita cu prisosinta supranumele de coca-lari….

    la anul, cu totii la rock am ring, werchter, download, sziget…

    PS:
    personal, voi merge sa vad (cat imi voi mai permite financiar) la astfel de cioace romanesti cu trupe d-afara…dar doar pt ca vreau sa vad acele trupe, dlor coca-lari….


  29. Comentariul lui Tina:
    June 26, 2007

    Luciano are dreptate.

    Pentru ca tot merg in Olanda m-am uitat daca sunt concerte cu The Cult si cat costa. E vorba de 35 de euro doar pentru ei, nu pentru un intreg festival. Cu toate ca au fost multe minusuri, eu am reusit sa ma distrez - felicitari tuturor acelora care au vazut si partea plina a paharului.

    Cheers,
    Tina


  30. Comentariul lui Adi:
    June 26, 2007

    Am fost si eu acolo. La Prodigy cred ca s-a apropiat audienta de 10.000 de oameni, dar tot nu justifica esuarea lamentabila a evenimentului. E inadmisibil ca la un bilet de 84 RON sa ai o alee de intrare facuta din sine de buldozere, sa fie 3 umbrele de toate pe insula in conditiile in care afara erau aproape 40 de grade si sa dai 4 RON pe o apa plata la 0,5, in conditiile in care la Sziget o bere e juma’ de euro. Prodigy au fost la intaltime, au mai spalat un pic din amaraciunea celor 50 RON dati pe 2 guri de bere si pe vreo 3 ape. Jenant…


  31. Comentariul lui d'coios:
    June 26, 2007

    Mai bea cineva Koka-Kola? Eu beau bere facuta de mine si apa de izvor…. La fel si cu trupele de la festival …C’mmon … Pussycat Dolls si Vanilla Ice? Ar mai fi multe de spus dar Koka-Kola nu ne dau nici un sfant asa ca lasati-i sa afle pe buzunarul lor .


  32. Comentariul lui serban:
    June 26, 2007

    mi-e teama ca prostia, lenea, incompetenta si calicia organizatorilor pot da senzatia puilor de romanasi care n-au servit festivaluri pe afara ca “asa e la un festival rock” si ca poate compromite pentru multa vreme ideea de festival rock romanesc.

    de admirat coca ca a dat banii pe un festival rock, de batut cu pietre ca l-a incredintat unor nenorociti. daca vreunul din managerii cu taior sau cu cravata si passat care au pastorit evenimentul ar fi calcat vreodata pe la vreun festival serios de pe afara ar fi putut evita multe din magariile care s-au intamplat.

    daca dai camping, curata locul de mizerie.

    daca dai camping, da si dusuri. suficiente. sau lasa oamenii sa iasa afara sa se spele, la prieteni sau prin benzinarii (mi s-a intamplat, la sziget - benzinaria era shell, koszonom etern!)

    daca nu dai de mancat decat chips-uri, lasa oamenii sa iasa afara sa manance.

    daca nu dai umbra, lasa oamenii afara sa-si mai revina (desi, cat de bou tre sa fii ca sa nu te uiti peste o prognoza meteo ca sa iti dai seama ca risti sa ii omori prin insolare si deshidratare.

    daca dai bere, gandeste-te totusi la banii de buzunar ai poporului - nu toti sunt brand manageri la coca cola.

    daca dai bere, da prin suficiente dozatoare, sa nu iasa cozile care au fost. la werchter sunt sute de mii de oameni in camp si la bere astepti 10 minute, cand e omor. si deloc, in mod normal. apropos, berea se toarna in pahare in prealabil, nu in fata omului care o cere.

    si, in fine, dar foarte important, daca dai festival, da bratari la intrare. ca sa poata omul intra si iesi cand vrea pana lui de platitor. ca e festival, nu e colonie penitenciara. nu cu stampile de discoteca sateasca se rezolva problema, penalilor!
    bratarile nu se dau la vip-uri, calicilor, se dau oricui intra, scartzarilor paduchiosi - e una dintre putinele cheltuieli absolut necesare la asa o daravera.
    nu de alta, ca sa poti fugi de acolo si sa mananci, sa te speli, sa stai la umbra si sa poti veni inapoi la muzica, adica treaba pentru care te-ai deranjat.

    in rest, intrati de pilda pe rockwerchter.be - dupa line-up, intrati mai adanc pe site si constatati ca acolo pana si curentul care intra in boxe e “verde’, adica generat prin energie solara sau eoliana. berea de la dozator e stella si iti poti spala rufele gratis. mananci melci sau mancare thailandeza. detergentul cu care se curata tot festivalul este suta la suta biodegradabil. canta alde pearl jam dar campingul costa doar 17 euro pe zi.

    o sa radeti, dar aproape toate astea se pot face si in romania. asta daca vrea cineva sa faca o chestie, nu sa dea un tun si sa-si ia un quattroporte de banii furati. cu care sa agate curve drogate pe la terasele din herastrau.

    faza misto e ca de cand cu uniunea, din ce in ce mai multi romanashi vor pleca afara la chestii din astea. eu plec joi la werchter. si mai stiu inca 4 cunoscuti care vin si ei. si cine stie cati or mai veni si nu ii cunosc. nu trebuie sa stam la mana jegoshilor, trebuie sa ii boicotam pana invata sa ne respecte.
    ma duc la colt sa iau un pepsi. mai vrea cineva?


  33. Comentariul lui Mihai Morar:
    June 26, 2007

    @serban: pentru consultanta din comment-ul tau poti taia factura. Maine dimineata vine un nene de la fan curier ca s-o duca la coca cola. Nu de alta, dar vor sa faca plata repede, pana pleci la werchter.


  34. Comentariul lui JohhnyBGood:
    June 27, 2007

    Pentru Maran (cel cu malaiu’, 26 iunie):
    Marian, faptul ca un venit lunar de 30 milioane lei vechi nu numai ca nu iti ajunge pentru un trai rezonabil, dar te si pune in situatia de a manca covrigi si de a analiza trei oferte inainte de a cumpara un pate, ar trebui sa-ti dea de mult gandit.
    Undeva, in modul in care iti gestionezi banii, exista o problema serioasa. Undeva exista o risipa.
    Evident, ai oricand optiunea de a-ti cauta un job mai bine platit, care sa sustina stilul tau de viata. Dar 30 milioane lunar, chiar daca nu e un venit spectaculos, totusi este o suma bunicica, din care ar trebui sa traiesti fara sacrificii precum cele mentiionate de tine (chiar si in conditiile in care stai cu chirie - mai putin, poate, cazul in care tii mortis sa stai cu chirie in Pta Unirii, la fantani…)


  35. Comentariul lui Delice:
    June 27, 2007

    Agentia care a organizat acest “festival” este QB Promotions. O agentie de apartament. Bine ca au dat ieri un comunicat de presa pe AdPlayers sa se laude. Ma si miram sa organizeze una din agentiile mari cu care lucreaza Coca Cola si sa dea chix in halul asta.
    QB Promotions are acest “har” de a da preturi hiper mici pe piata, sa-si plateasca colaboratorii foarte prost. Pai si atunci cum sa te mai astepti sa iasa bine cand agentia te “face” in halul asta?
    Sunt curioasa cine le-a fost furnizor de echipamente ca multi au mentionat ca s-a auzit in unele momente destul de prost.
    Cat despre line up, sa-si miste fundul cineva de la Coca Cola prin tarile din jur sa vada ce-au facut altii la festivaluri si sa invete. Asta e problema cu multi oameni de marketing: stau in patratul lor corporatist si au impresia ca pot conduce lumea. Ei bine, wake up! Consumatorul e mai destept decat voi.


  36. Comentariul lui bigradu:
    June 27, 2007

    am dat 84 de lei pentru o ora de prodigy. noroc ca am ajuns cu o ora mai devree, ca sa apuc sa imi iau si o bere inainte sa inceapa concertul (era o coada de sute de oameni). nu stiu cum vi se pare, dar fata de cei 75 de lei pe care i-am dat pentru B’Estival, unde in cinci ore imi fac program la doua scene cu minim patru super-concerte (chicks on speed, wu-tang, manson, cooper) - mi se pare ca B’Estivalul e ala care ar trebui sa concureze Sziget-ul, nu Coke Music. A se retine un aspect: coke music e concert corporate, B’Estivalul suna nitzel mai “urban”. Si publicul simte asta


  37. Comentariul lui flightcrank:
    June 27, 2007

    Mie unul nu mi s-a parut asa de urat la coke,adevarul e ca trebuiau aduse pe langa PRODIGY si alte trupe cu nume ,trupe care fac show ,gen CHEMICAL BROTHERS si altii traim intr-o era in care muzica electronica e cu mult peste rock si punk din cauza aia nu a venit asa multa lume la celelalte formatii,festivalul a fost slab promovat fata de Bestifal sau ROLLING STONES,eu am fost si la DEPECHE MODE si ca trupa de show a fost cu mult sub PRODIGY si nu ma indoiesc ca si la ROLLING STONES o sa fie la fel cu toate ca PRODIGY nu mai sunt asa de mult promovati de MTV sau de alte posturi de radio celebre PRODIGY ramane una din cele mai bune trupe live din lume ,dupa concertul lor nume ca PINK,MARYLIN MANSON ma lasa rece


  38. Comentariul lui unu':
    June 27, 2007

    Eu nu inteleg de ce atata polemica… dai un ban si esti constient ca vrei sa participi la un eveniment… faptul ca undeva cineva greseste dpdv al organizarii / promovarii nu ar trebui sa-ti strice cheful de a participa…

    PS: eu sincer am venit strict pentru Prodigy… am dat banii, am considerat ca a meritat… m-am ales cu o febra musculara de la “topait” si cam asta e…


  39. Comentariul lui Aurel:
    June 27, 2007

    Am citit cu atentie parerile voastre si le consider foarte utile in vederea organizarii altor concerte de acest gen. Impresia pe care mi-o lasa aceasta organizare, din ce spuneti voi, este ceva de genul “nu conteaza prea mult conditiile pentru spectatori, important este sa aducem niste trupe “in voga” acum sau in trecut, sa le luam ochii, sa mai facem un eveniment de promovare a bauturii de 2 lei pe care o producem.”

    Cert este ca la romani, cultura muzicala (ca si sistemul de valori) este de nivel scazut, in special datorita “valorilor” promovate in presa infecta, TV (PROst TV, Acasa, etc.) ziare (Libertatea, Click, si care or mai fi..) reviste (nu le mai enumar ca imi vine sa vars..)
    Prostul gust si ieftineala sunt la ele acasa in constiinta majoritatii, multi nestiind sa aprecieze o trupa/ un artist care are un stil propriu, transmite un mesaj inteligent, care spune ceva prin muzica sa.

    Pe mine ma uimeste cati adolescenti sunt fani manele, chiar si cei cu oarecari pretentii. In anii 90 gusturile muzicale erau mult mai selecte…


  40. Comentariul lui Musculin:
    June 27, 2007

    Daca o comparatie cu EXIT/Sziget pare deplasata, avand in vedere (si) caracterul “corporate” al festivalului CokeLive, poate ar fi bine sa ne uitam la un alt eveniment “corporate” organizat tot de Coca-Cola la vreo 700 km de Bucuresti - Rock’n'Coke de la Istanbul.

    Line-up: Smashing Pumpkins, Franz Ferdinand, Manic Street Preachers, Chris Cornell, Within Temptation

    Pretul unui bilet de week-end + camping: 63 euro

    CokeLive - Bucuresti

    Line-up: The Prodigy, Incubus, The Rasmus, The Cult, Macy Gray

    Pretul unui bilet de week-end + camping: 169 RON = 53 euro

    Ce Coke-whatever ati alege?


  41. Comentariul lui t skeptic:
    June 27, 2007

    sunt de acord cu multe din parerile de mai sus dar ma mir ca nu a pomenit nimeni de doua lucruri sinistre: bodyguarzii ninja-warrior de Dambovita, care mai tarau si niste pitbulli dupa ei (prietenei mele i-a sarit inima cand unu’ s-a sters de picioarele ei, chiar daca avea botnita; la ce naiba le trebuiau caini???) si accesul infernal, coborasul si suisul pe dealul ala plin de pietre, reteta numai buna de rupt gatul. am intrat deja capsat. mi-au trecut nervii la rasmus, dar mi-au revenit la prodigy, care mi s-au parut o umbra palida a ceea ce au fost in anii ‘90. sunetul a fost murdar, iar atatea racnete de ‘fucking bucharest’ si ‘my fucking romanian people’ nu pot tine loc de performanta vocala..
    cat despre comparatia cu sziget - de unde naiba a iesit si aberatia asta?? vreo PReala de la organizatori. eu ma duc la bestival (la werchter poate la anu’!), acolo macar programul e misto, dar daca o fi la fel organizarea…


  42. Comentariul lui OLiX:
    June 27, 2007

    frateee, ma dispera !! majoritatea artistilor de la festivalurile astea sunt ROCK !! nu toti suntem roakeri. n-avea rost sa platesc biletul la coke live si nici pt b`estival n-am sa-l platesc si prefer sa ma duc la strand, pentru ca nu-s fan de rock si majoritatea trupelor sunt rock.


  43. Comentariul lui ramona:
    July 1, 2007

    in sfarsit unul ca serban care stie sa spuna lucrurilor pe nume; da’ eu nu am sa plec la Wacken(cunoscatorii stiu), si nici la bulgari nu am sa merg…Coca Cola pierde in fiecare an potentiali clienti(ma refer la produsele lor) si asta pentru ca aroganta este generalizata!!!!A trebuit sa sun de mai multe ori agentul de distributie ca sa aflu cand imi fac livrarile de marfa(deschideam o terasa), nu a stiut sa dea un raspuns coerent asa ca ma duc la Pepsi!!!…cred ca acelasi lucru se intampla si cu Coke Festival, deci 84lei/zi, dar pentru ce!!…e deja matematic vorbind prea mult(25-26 euro???)bai frate da’ ala care a stabilit pretu’ nu a facut studiul pietei s-au cum s-o numi ceea ce fac marile corporatii(deci e deja rusinoasa ruperea de realitate), si chiar si 25euro/zi da’ macar pretul bauturilor sa fi fost rezonabile, bine nu cxa la Billa sau Metro, da’rezonabile ca vorba aia sunt sponsori principali!!…..oare la anu’vor mai vrea sa spele rusinea!?…nu cred ca vor reusi….Vanila Ice…haha….hahahaha….macar daca era Guns’n'Roses(ok,oldie but goldie)!!!


  44. Comentariul lui Doina:
    July 2, 2007

    la Prodigy a fost mai multa lume decat a fost scris…in primul rand ar fi venit mult mai multa lume dak nu era in perioada asta adik incercati sa nu mai programati concerte cand sunt examene ( capacitate sau bac ) pt k eu de exemplu nu am putut sa vin anul trecut la depeche pt k am avut bacul si regret si in momentul asta si voi regreta f mult timp de acum inainte…dar se pare k nimeni nu se gandeste la aceste aspecte.am cel putin 20 de prieteni care vroiau sa vina la Prodigy dar nu au putut pt k aveau bac si nu mi se pare corect sa nu tina nimeni cont de aceste aspecte pt k fanii adevaratii nu sunt neaparat toti la facultate sau pot veni oricand.As dorii k pe viitor sa fiu auzita :D



  45. [...] ce e recordul meu trist? Pentru ca nu mi-am dorit asta. Cuvintele mele din postarea ”Dus rece cu cifre pentru Coke Live” au creat efectul de bulgare, generand 44 de comentarii, majoritatea dintre ele ”consultanta [...]


  46. Comentariul lui Catalin:
    July 2, 2007

    E mult mai simplu. Festivalul a fost prost pt ca scopul nu a fost sa fie bun ci sa mai bifam o actiune in planul de mk, sa mai cheltuim din buget ca altfel la anu’ se da mai putin.

    S-a ales o agentie mica (QB Promotions) cu tarife mult prea mari pt competentele ei dar mai mici decat ale unei agentii “cu pretentii”.
    In rest circuitul e simplu: banii au plecat la QB, o parte s-au intors la cine a zis “sa fie QB”, toata lumea multumita cu buzunarele pline.

    Ca nu a iesit nimic din eveniment - asta e. Ghinion. “Noi am organizat dar nu vezi ca romanii astia sunt demodati si zgarciti? Nu vor sa dea o caruta de bani pe formatii expirate doar ca sa fie si ei in trend. Poate or fi mai destepti decat noi ???”


  47. Comentariul lui RockaRolla:
    July 2, 2007

    Evenimentul CC afost o manea CC. Nu poti sa faci si treaba sa intorci si spaga si sa-ti iei si Audi nou. Asta pt ca fraierii aia de la mkting sau vinzari au impresia ca sunt lideri si oameni cu un cuvint greu de spus in biznis. Daca ei sau iubi sau nevasta sau ala micu asculta acasa sau dau din buric pe la bamboo pe ritmuri de ceva…atunci aia vrea tara sa vada.Habar nu au de muzica, habar nu au de management in biznisu asta…Dar au fost invatati de lingai ca ei au dreptate. Pina nu o sa vada ca, da, au facut o chestie de kk…pina nu o sa fie sanctionati de public…nu o sa se schimbe nimic!


  48. Comentariul lui mona:
    July 3, 2007

    Dragilor, eu cred ca abia asteptati ceva de care sa va legati. Eu am avut bilet de weekend si m-am simitit extraordinar. A fost alegerea fiecaruia sa dea sau nu suma respectiva avand in vedere ca trupele erau “prafuite”. Era normal sa fie cu totul altfel decat la Depeche, unde cei mai multi s-au dus ca la un eveniment monden fara sa stie decat o melodie de-a artistilor si apoi s-au trezit toti depechisti. Fata de Placebo nici nu mai vorbesc, desi sunt trupa mea de suflet, numai eu stiu cate am indurat, ca ne-au lasat sa ne murim calcati in picioare la intrare ca sa prindem un loc cat de cat bun mai ceva ca la moartea lui Lenin.
    De data asta eu nu am ce sa reprosez…a fost alegerea mea sa ma duc si nu imi pare rau…mi-am dorit sa stau in primul rand 2 zile and it was piece of cake… Si cati dintre cei care au facut comparatie cu festivalurile din Ungaria chiar au fost acolo? Daca au fi fost ar trebui sa stie ca peste tot e imbulzeala fanilor frenetici care vor sa isi atinga idolul, peste tot e deshidratare, peste tot mai capeti cate o bratara cu tinte in burta…dar asta e farmecul…Cat despre preturi….eu am reusit sa gasesc o solutie ca sa beau si sa mananc si sa stau la umbra fara sa cheltuiesc vreo avere….


  49. Comentariul lui codrut cosma:
    July 6, 2007

    Incubus ar fi meritat mai mult decat vreo 1.500 de oameni, care dupa ce ca au fost cam putini au fost si extrem de retinuti!In rest line-upurile organizatorilor au fost slabute, cred ca mai mult au cheltuit cu cerberii firmei de paza care s-a ocupat de securitate!De fapt, cred ca le-a fost teama de reactia publicului fata de pisicute si inghetata de vanilie si din cauza asta au angajat niste oameni care parca erau din SWAT…
    Jenant!


  50. Comentariul lui plectrude:
    July 8, 2007

    deci daca citeste careva commentul acesta….1.Prodigy o fost super calumea…mie mi-a placut mult mai mult decat la B’estival 2.ce va tot lamentati atata de pretul bileteleor? au fost si mai ieftine in sensul ca daca cumva, din intamplare erati studenti/elevi intrati 2 pe un singur bilet la pretul de 134 ron, bilet care era pe 2 zile (23-24 iunie)


  51. Comentariul lui tibi:
    September 13, 2007

    cam tarziu m-am trezit si eu sa pun un comentariu…dar noh sa fiu si eu undeva…concertu prodigy a fost fain…biletu ..cine a auzit de oferta pt studenti a fost f ieftin…750 de mi pt tot weekend-u..eu zic ca nu a fost mult desi am mers numa pt prodigy…intradevar organizare varza…oamni..multi care parerea mea au azit ca e concert si cam atat ..putini aveau intradevar de-a face cu atmosfera si cu genu asta de muzica ..in conditiile in care am vazut fete pe tocuri si fusta …eu un asteptam un astfel de concert de pe cand eram in clasa a 7-ea cand i-am gustat si m-au marcat de am ajuns in anu 2 de facultate si ii ascult si acuma si mai cu bucurie dupa ce am reusit sa ii ascult live..si as mai merge la ei cu aceias bucurie


Raspunde

CAPTCHA image

morar.hotnews.ro